Opgelet, werken in de Smedenstraat! Klik hier voor meer info.

Alle herstellingen



(*) Wij werken onafhankelijk en zijn niet gecertificeerd door Apple. De originele onderdelen die wij gebruiken zijn zogenaamde “pulled”, “original new” of “original service pack” onderdelen. Wij kunnen met zekerheid garanderen dat deze producten van ongeëvenaarde Apple-kwaliteit zijn, 100% origineel.

(**) Apple heeft bij sommige modellen een softwarematige controle ingebouwd. Hierdoor kan na bepaalde reparaties bij een onafhankelijke reparatieprovider de volgende melding verschijnen: “Onbekend onderdeel”. Dit is het geval bij een scherm herstelling vanaf iPhone 11, een batterij herstelling vanaf iPhone XS en een camera herstelling vanaf iPhone 13. Deze melding wordt weergegeven, ook als er gebruik gemaakt wordt van een origineel Apple onderdeel. Je ziet de melding de eerste 4 dagen op je startscherm en de eerste 2 weken in je instellingenmenu. Hierna zie je de melding alleen nog als je specifiek naar de instellingen van je batterij, camera of scherm gaat. Apple wil hiermee aanmoedigen om de herstelling bij een geautoriseerde serviceprovider uit te laten voeren. Wij, als onafhankelijke reparatieprovider, kunnen garanderen dat we dezelfde originele Apple onderdelen gebruiken en dat deze op de juiste procedure gemonteerd worden om optimale prestaties te leveren. Bovendien geldt er een jaar garantie op de herstelling.

(***) Sinds de iPhone 12 heeft Apple het toestel dusdanig voorgeprogrammeerd, waardoor een schermvervanging bij een onafhankelijke reparatieprovider, de TrueTone-functie zal deactiveren. TrueTone zorgt ervoor dat de kleurentinten van het beeldscherm aangepast worden aan de omgeving. Deze functie kan ook manueel uitgeschakeld worden via ’Instellingen’ > ’Scherm en helderheid’ > ’True Tone’. Vanaf de iPhone 13 wordt ook de automatische helderheid gedeactiveerd. De helderheid kan manueel aangepast worden via het bedieningspaneel.